بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه

بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه

با من همراه باشید تا توی این مقاله درباره‌ی بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه بیشتر بدونیم.

یک هتل فرودگاهی هر روز از مسافرهای زیادی میزبانی میکنه پس باید طوری خدماتش رو توی مدت زمان کوتاه به مهموناش ارائه بده تا مسافرها احساس رضایت کاملو از هتل داشته باشن. حالا چرا میگیم توی مدت زمان کوتاه؟ به این دلیل که هتل‌های فرودگاهی به دلیل نزدیکی موقعیت مکانی که به فرودگاه دارن انتخاب اول مسافرها هستن.  این هتل‌ها بهترین انتخاب برای مسافراییه که قصد دارن نزدیک فرودگاه اقامت داشته باشن و مشکلات حمل و نقل به فرودگاه رو هم نداشته باشن. پس متوجه میشیم که اولین مزیت این هتل‌ها موقعیت مکانیشونه که باید نزدیک فرودگاه باشن. میشه گفت هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی بهترین هتل فرودگاهی توی تهرانِ که امکانات خاصی رو به مسافرای خودش ارائه میده.

امکانات و ویژگی‌های هتل فرودگاهی امام خمینی

هتل فرودگاهی امام خمینی با توجه به موقعیت مکانی که داره باید از بهترین امکانات و ویژگی‌ها برای مسافرهایی که قصد اقامت توی اتاق‌های این هتل رو دارن برخوردار باشه. این هتل توسط گروه رکسان ساخته شده و هدف اصلی برای ساخت این هتل ارائه خدمات رفاهی لوکس به گردشگرها و مسافرها بوده. هتل فرودگاهی امام خمینی بهترین خدمات رو در زمینه اقامت در دسترس گردشگرها قرار میده و به این شکل تونسته تا عنوان بهترین هتل فرودگاهی تهران رو برای خودش کسب کنه. در ادامه این مقاله به بررسی خدمات و امکانات این هتل می‌پردازیم.

بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه - رکسان هتل

اتاق‌ها و سوئیت‌های جذاب

هتل فرودگاهی امام خمینی اتاق‌هایی با خاص ترین امکانات رو برای مسافرها مهیا کرده تا در آسایش و راحتی کامل بتونن استراحت کنن و حتی برای افراد کم توان و معلول هم امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده. اما این اتاق‌ها علاوه بر راحتی، مزیت‌های دیگه‌ای هم مثل سیستم تهویه هوا، تلویزیون‌های مدرن، اینترنت رایگان، تخت‌خواب‌ و مبلمان راحت و … رو دارن.

کافی شاپ و رستوران‌های شیک

هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی به عنوان بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه، چندین رستوران مجلل داره که هر کدوم از اونا فضایی متفاوت دارن و برای سلیقه‌های متفاوت مناسب هستن. توی این رستوران‌ها که شامل رستوران گلکسی، وادی و اووپن میشه، متنوع ترین غذاهای ایرانی و خارجی سرو میشه.

رستوران وادی

رستوران وادی در هتل فرودگاهی امام مختص به افرادیه که علاقه دارن تا خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی رو تو محیطی کاملا سنتی با فضایی شرقی میل کنن.

بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه + بیشتر بدانید

کافی شاپ ری لانژ

کافه ری لانژ با یک منوی متنوع، بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و کیک‌های خوشمزه یا هر چیزی که دلتون بخواد رو براتون آماده میکنه تا بتونین توی این کافه تجربه‌ای لذت بخش رو داشته باشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی

بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه، تفریحات ورزشی و سرگرم کننده‌ای رو هم برای مهمونای خودش در نظر گرفته. استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن‌ ورزشی از خدمات هتل فرودگاهی امام هستن که برای خانوما و آقایون به صورت مجزا مهیا شده تا در مدت اقامتشون بتونن از اون‌ها لذت ببرن.

سالن های همایش

انواع سالن‌های همایش با ظرفیت متغیر برای کنفرانس‌ها و سمینارهای مختلف آماده شده. این سالن‌ها حداکثر ظرفیت 600 نفر رو دارن که امکانات پذیرایی برای اون‌ها هم در نظر گرفته شده. همچنین اتاق‌هایی مخصوص جلسات یا مذاکرات مهم با ظرفیت‌های متغیر و تجهیزات کامل در نظر گرفته شده که میتونه به سبک دلخواهتون چیده بشه. همه‌ی این‌ها بخش کوچیکی از خدمات هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی هست.

بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه + اقامت در هتل

سایر سرویس‌های هتل فرودگاهی امام

به جز خدمات و امکاناتی که براتون توضیح داده شد، موارد دیگه‌ای تو این زمینه وجود داره که می‌تونه هتل فرودگاهی امام خمینی رو به عنوان بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه معرفی کنه.

سرویس رفت و آمد

در رابطه با خدمات رفت و آمد به فرودگاه تو هتل بین المللی فرودگاهی امام خمینی سرویس‌های حمل و نقل هر 20 دقیقه از هتل به فرودگاه میرن تا مسافرها مشکل رفت و آمد نداشته باشن.

سرویس لاندری

سرویس لاندری که تمام مراحل شست و شو،خشک کردن و اتو کردن لباس‌های شما را انجام میده. برای همین بعد از اقامت تو هتل فرودگاهی امام دغدغه‌ای درباره این موضوع ندارید.

روم سرویس

روم سرویس هتل فرودگاهی امام، یکی از بهترین سرویس‌ها تو این زمینه هست که نسبت به سایر هتل‌های دیگه به بهترین شکل ممکن و به صورت 24 ساعته برای شما در نظر گرفته شده.

سالن آرایشی

هتل فرودگاهی امام به عنوان بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه و لاکچری، سالن آرایشی مجهزی رو برای مسافرهای خودش قرار داده تا بتونن خدمات مربوط به این زمینه رو به خوبی دریافت کنن.

سخن آخر

تو این مقاله درباره‌ی بهترین هتل فرودگاهی تهران با امکانات ویژه باهاتون صحبت کردیم. با خوندن این مقاله تاحدودی با این امکانات آشنا شدین برای آشنایی بیشتر بهتره به وب‌سایت ما سر بزنید و در عرض چند دقیقه اتاق موردنظر خودتون رو به شکل اینترنتی رزرو کنید.

افزودن یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *