خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام خمینی تهران

خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام

خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام می‌تونه لحظه‌هایی رو برای شما در طول اقامتتون بسازه که به شدت ازش لذت ببرید. با این وجود، هتل فرودگاهی امام خمینی از بهترین هتل‌هایی هست که تو تهران آمادگی داره تا به همه مسافرها، خدمات اقامتی و رفاهی خیلی خوبی رو ارائه بده. در دسته بهترین هتل‌ها با امکانات لوکس، هتل فرودگاهی امام خمینی حرفایی برای گفتن داره. تو زمینه رقابتی بین همه‌ی هتل‌های لوکس، اولین موردی که هر مسافر و گردشگر به اون توجه می‌کنه شکل خدمات و همینطور تجهیزاتیه که تو اون اقامتگاه وجود داره.

با این وجود ما قصد داریم تا خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام رو به شما معرفی کنیم. این هتل به دلیل فاصله نزدیکی که با فرودگاه امام خمینی داره اقامتگاه خیلی از مسافرهاییه که از این فرودگاه اقدام به سفر می‌کنن.

امکانات خاص و خدمات لاکچری در هتل فرودگاه امام

هتل‌ها معمولا امکانات متنوعی رو برای مراجعین خودشون در نظر می‌گیرن اما نکته‌ای که یک هتل رو از هتل‌های دیگه متمایز می‌کنه میزان خدمت‌دهی و گستردگی اونه. هتل‌های فرودگاهی موقعیت مکانی مناسبی نسبت به فرودگاه دارن به همین دلیل مسافرای داخلی و خارجی زیادی از این هتل‌ها استقبال میکنن. پس باید شرایط و امکانات خاصی رو برای مهمونای خودشون مهیا کنن که در ادامه بیشتر با این خدمات آشنا میشیم. هتل فرودگاهی امام خمینی هم یکی از همین هتل‌هاست. اگر از فرودگاه امام اقدام به سفر کرده باشید و حتی اگه تو این هتل اقامت نداشتید، حتما اسم اون به گوشتون رسیده.

اتاق‌های لوکس و لاکچری

در زمینه خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام، علاوه به اینکه اتاق‌ها از طراحی داخلی دلنشین و مدرنی برخوردارن، امکانات خیلی خوبی هم تو این اتاق‌ها برای گردشگرها و مسافرا در نظر گرفته شده. برای مثال تلویزیون‌های بزرگ و هوشمند، اینترنت رایگان و پرسرعت، سیستم گرمایش، سرمایش و تهویه‌ی مناسب و …  از مهم‌ترین امکاناتی هستن که در هتل فرودگاهی امام ارائه داده میشه تا مسافر در کمال آرامش، اقامت خوبی رو تو این اتاق‌ها تجربه کنه.

هتل‌های رمیس و رکسان تحت عنوان هتل‌های فرودگاهی امام، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکسی رو برای مسافرها در نظر گرفتن که شما با چند کلیک ساده می‌تونید اتاق‌های هتل 5 ستاره رکسان و همچنین اتاق‌های هتل 4 ستاره رمیس رو به شکل آنلاین از وبسایت مگاگشت رزرو کنید. اگر از مقصد تهران هم قصد سفر به کرمان رو دارید، برای اقامت می‌تونید هتل سنتی و فوق مجهز کاروانیکا رو انتخاب کنید.

خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام + بیشتر بدانید

رستوران و کافه‌های شیک

خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام شامل ارائه بهترین غذاهای ایرانی و خارجی میشه که در رستوران‌های مجللی این غذاها برای مسافرها سرو میشن. فضای داخلی این رستوران‌ها به شدت زیبا و جذابه و می‌تونید تجربه‌ای دلچسب کنار عزیزانتون داشته باشید. بهتره اینجا رستوران و کافی شاپ‌های هتل فرودگاهی امام خمینی رو بهتون معرفی کنیم تا اگر روزی تو این هتل اقامت کردید آشنایی بیشتری با این بخش از هتل داشته باشید.

  • رستوران اووپن: تو این رستوران غذاهای بین الملل برای مسافرها سرو میشه
  • رستوران گلکسی: این رستوران هم مثل رستوران اووپنه و حقیقتا هر دوی این رستوران‌ها بهترین غذاهای بین المللی رو طبخ می‌کنن.
  • رستوران وادی: این رستوران به صورت اختصاصی فقط غذاهای ایرانی رو به مسافرها ارائه میده. فضای داخلی این رستوران هم به صورت کامل از نمادهای ایرانی و شرقی ساخته شده
  • کافی شاپ ری لانژ: منوی این کافی شاپ از متنوع ترین خوراکی‌ها برای مسافرها تشکیل شده که حتما دهنتون رو آب می‌ندازه.

خدمات تفریحی ورزشی

درباره‌ی خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام، برای رفع خستگی سفر امکانات تفریحی و ورزشی مختلفی برای مهمونای عزیز هتل در نظر گرفته شده که میشه به استخر، سونا، باشگاه ورزشی، انواع ماساژ و خدمات آب درمانی اشاره کرد. هتل فرودگاه امام تمامی این خدمات رو برای مهمونای خودش در نظر گرفته تا تجربه‌ای فراموش نشدنی رو براشون رقم بزنه.

خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام + بهترین اقامت در هتل

اتاق بازی برای بچه‌ها

بیاید رو راست باشیم، وقتی از سفر برگشتید، یا می‌خواید به سفر برید، ممکنه قصد داشته باشید چند ساعتی رو استراحت کنید. خب اگر فرزند دلبندتون اجازه این کار رو به شما نمیده، خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام شامل اتاق بازی برای بچه‌ها هم میشه که می‌تونه تا ساعت‌ها فرزند شما رو سرگرم کنه.

خدمات ویژه

تا اینجا کلی درباره خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام صحبت کردیم و شاید خیال کرده باشید که خدمات این هتل به همینا ختم میشه. اشتباه فکر می‌کنید و می‌خوام دو مورد دیگه هم به موارد قبل اضافه کنم.

اقامت ساعتی

این مورد برای کسایی مناسبه که که از شهرهای دیگه برای پروازهای بین المللی به فرودگاه امام میان، و بعد از رسیدن تا چند ساعت دیگه پرواز دارن. همچنین برای توریست‌هایی که از شهرهای مختلف کشور بازدید می‌کنن و از فرودگاه امام قصد رفتن به کشور خودشون رو دارن و حتی اشخاصی که تو نمایشگاه‌های بین المللی شرکت می‌کنند و همون روز یا روز بعد قصد برگشت دارن.

خدمات CIP و CIP Plus

این خدمات به شرح زیر هستن:

  • یک اقامت 10 ساعته در هتل رکسان
  • یک وعده غذایی سبک با یک نوشیدنی دلچسب براتون در نظر گرفته میشه
  • پارکینگ رایگان هم در اختیارتون قرار داده میشه

سخن آخر

تو این مقاله درباره‌ی خدمات رفاهی لاکچری در هتل فرودگاه امام باهم صحبت کردیم. از حق نگذریم که هتل فرودگاهی امام واقعا کلی خدمات برای مسافرهای خودش در نظر گرفته. این خدمات همشون با بهترین و بالاترین میزان کیفیت برای شما اجرایی میشه. همچنین اتاق‌های این هتل رو به شکل آنلاین هم می‌تونید رزرو کنید.

افزودن یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده است *